Қызылорда облысы
әкімдігінің
«Қызылорда облысының білім
басқармасы»
коммуналдық мемлекеттік
мекемесі
Қызылорда қаласы,
Түркістан көшесі, №54 мекен жайында орналасқан «Қызылорда облысының білім
басқармасының Қызылорда қаласы бойынша білім бөлімінің «Абай атындағы үш тілде
оқытатын дарынды балаларға арналған мамандандырылған сыныптары бар мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі 2024-2025 оқу жылына конкурстық негізіндегі 1 (бір) бос орынға конкурс жариялайды.
Мектеп психологы – 1
жүктеме
Конкурс Қазақстан
Республикасының Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 21 ақпандағы №57 бұйрығының (ҚР Оқу-ағарту
министрінің 15.08.2023 № 259 және ҚР Премьер-Министрінің орынбасары — Еңбек
және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 16.08.2023 № 343 бірлескен бұйрығымен) талаптарына сәйкес
жүргізіледі.
Конкурсқа қатысушыларға
қойылатын талаптар:
жоғары
немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім «Педагогика және психология»,
«Әлеуметтік ғылымдар» («Психология» білім беру
бағдарламаларының тобы) кадрларын даярлау бағыттары бойынша жұмыс өтіліне талаптар
қойылмайды;
және (немесе) біліктілігінің жоғары немесе орта деңгейі болған кезде мамандығы
бойынша жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін кемінде 3 жыл, педагог-сарапшы үшін
кемінде 4 жыл, педагог-зерттеуші үшін кемінде 5 жыл;
және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі болған кезде мамандығы бойынша
жұмыс өтілі: педагог-шебер үшін кемінде 5 жыл.
Лауазымдық
міндеттері:
— оқушылар мен тәрбиеленушілердің психологиялық әл-ауқатын
қамтамасыз етуге және қалыпқа келтіруге, олардың әртүрлі өмірлік жағдайларда
әлеуметтік-психологиялық бейімделу қабілетін дамытуға, оның ішінде девиантты
мінез-құлыққа байланысты мәселелерінде көмек көрсетуге бағытталған қызметті
жүзеге асырады;
— білім
алушылар мен тәрбиеленушілерге бейінді және кәсіби өзін-өзі анықтауда көмек
көрсетеді;
— білім
беру ортасы жағдайында педагогтердің, ата-аналардың және өзге де заңды
өкілдердің психологиялық-педагогикалық мәдениетін қалыптастырады және білім
беру процесіне қатысушылар арасында толеранттылықты қалыптастыруға ықпал етеді;
—
инклюзивтілік қағидатын іске асыруға жәрдемдеседі және білім беру процесіне
қатысушылардың барлығының мінез-құлқының толерантты мәдениетін қамтамасыз
етеді;
— білім
алушылар мен тәрбиеленушілердің аутодеструктивті және девиантты мінез-құлықтың
алдын алу бойынша жұмыс жүргізеді;
— білім
алушылар мен тәрбиеленушілердің жай-күйіне психологиялық-педагогикалық
диагностика жүргізеді, психологиялық көмек көрсету үшін
психологиялық-педагогикалық қорытынды мен ұсынымдар жасайды;
— білім
алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалауға қатысады және білім
алушылардың жеке ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып дамыту
бағдарламаларын әзірлейді;
—
әртүрлі психологиялық проблемалары бар балаларға, оның ішінде ерекше білім беру
қажеттіліктері бар балаларға консультациялар, жеке, кіші топтық және топтық
дамыту сабақтары түрінде психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетеді;
—
дарынды білім алушыларға психологиялық қолдауды жүзеге асырады;
— білім
беру іс-әрекетіндегі қиындықтарға байланысты психологиялық проблемаларды шешуде
білім алушыларға, тәрбиеленушілерге, педагогтерге, ата-аналарға немесе өзге де
заңды өкілдерге консультациялық көмек және психологиялық қолдау көрсетеді;
—
педагогикалық ұжымға, сондай-ақ білім алушылардың және тәрбиеленушілердің жеке
және әлеуметтік даму мәселелері бойынша ата-аналарға немесе өзге де заңды
өкілдерге ұсынымдар әзірлеу мақсатында ұйымдастырушылық-әдістемелік және
ғылыми-әдістемелік жұмыс жүргізеді;
—
белгіленген нысан бойынша құжаттаманы жүргізеді, педагогикалық, әдістемелік
кеңестердің жұмысына, ата-аналар жиналыстарын, тәрбиелеу және білім беру
ұйымының жұмыс жоспарында көзделген басқа да іс-шараларды өткізу жөніндегі
жұмысқа қатысады;
—
педагогика, психология және психотерапия бағыттары бойынша кәсіби
құзыреттілікті үздіксіз арттырады, білім алушылар мен тәрбиеленушілерді
психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу әдістері мен технологияларын қолданады;
—
Баланың құқықтарын қорғау жөніндегі конвенцияға және Қазақстан Республикасының
қолданыстағы заңнамасына сәйкес жеке адамның құқықтарын қорғауға жәрдемдеседі;
— білім
алушылар мен тәрбиеленушілердің оқу-танымдық іс-әрекетіндегі қиындықтарды жеңу
бойынша ұсынымдар әзірлеуді жүзеге асырады;
— кәсіби
қызмет барысында білім беру қызметінің психологиялық-педагогикалық принциптерін
басшылыққа алады;
— білім
алушылардың жас ерекшеліктерін және келіп түсетін сұраныстарды ескере отырып,
диагностика жүргізу үшін жол берілетін әдістер мен әдістемелерді айқындайды;
— жалпы
білім беру бағдарламаларын игерудегі психологиялық, әлеуметтік немесе
физиологиялық қиындықтардың себептерін саралайды;
— білім
алушы мен тәрбиеленушінің жеке басының ерекшеліктеріне психологиялық зерттеу
жүргізеді, психоэмоционалды жай-күйін және оны тұрақтандыру мүмкіндіктерін
талдайды;
— жеке
немесе топтық түзету, дамыту және мотивациялық сабақтар немесе тренингтер
өткізеді;
— білім
алушылар мен тәрбиеленушілердің оқу-танымдық қызметі мен әлеуметтенуіндегі өзгерістер
динамикасының мониторингіне қатысады;
— білім
алушы мен тәрбиеленушінің оқу-танымдық қызметіндегі және әлеуметтенуіндегі
қиындықтарды еңсеру бойынша білім беру ұйымының өз ішінде және одан тыс тиісті
бейіндегі мамандармен өзара іс-қимыл жасайды.
Білуге міндетті:
—
Қазақстан Республикасының Конституциясы,
Қазақстан Республикасының «Білім туралы«,
«Педагог мәртебесі туралы«,
«Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл
туралы» Заңдары және білім беру мәселелері жөніндегі өзге
де нормативтік құқықтық актілер;
—
жеке тұлға психологиясы, дифференциалды балалар және жас ерекшеліктері,
әлеуметтік, медициналық психология, балалар нейропсихологиясы, патопсихология,
психосоматика;
—
педагогикалық этиканың нормалары;
—
дефектология, психотерапия, сексология, психогигиена, кәсіптік бағдар,
мамандану және еңбек психологиясы, психодиагностика, психологиялық кеңес беру
және психопрофилактика негіздері;
—
белсенді оқыту, әлеуметтік-психологиялық қарым-қатынас әдістері;
—
жеке және топтық кеңес берудің, диагностика мен баланың дамуын түзетудің
заманауи әдістері,
—
еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке
қарсы қорғау қағидалары, санитариялық қағидалар мен нормалар.
.
Конкурсқа қатысу үшін
тапсырылатын құжаттар:
Конкурсқа қатысуға ниет
білдірген адам хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде келесі
құжаттарды электрондық немесе қағаз түрінде жолдайды:
1)
осы Қағидалардың 15-қосымшаға сәйкес
нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, Конкурсқа
қатысу туралы өтініш;
2)
жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған
электронды құжат (идентификация үшін);
3)
кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты
мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);
4)
Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға
қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
5)
еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
6)»Денсаулық
сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы»
Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР
ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген
нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (Нормативтік құқықтық актілерді
мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген).
7)психоневрологиялық
ұйымнан анықтама;
8)
наркологиялық ұйымнан анықтама;
9)
сертификаттаудан өту нәтижелері туралы сертификат немесе қолданыстағы
біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса);
10)ағылшын
тілі педагогтері лауазымына орналасуға кандидаттар үшін пән бойынша
сертификаттау нәтижелері туралы сертификаты немесе педагог-модератордың немесе
педагог-сарапшының немесе педагог-зерттеушінің немесе педагог-шебердің
біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса) немесе CELTA (Certificate
in English Language Teaching to Adults. Cambridge) PASS A; DELTA (Diploma in English Language Teaching to
Adults) Pass and above немесе айелтс IELTS (IELTS) – 6,5 балл; немесе тойфл TOEFL (іnternet Based Test (іBT)) сертификаты — 60-65 балл;
11) техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында арнайы пәндер бойынша педагогтер және өндірістік оқыту шеберлері лауазымдарына педагогикалық қызметке кіріскен, тиісті мамандық немесе бейін бойынша өндірісте кемінде 2 жыл жұмыс өтілі бар педагогтер сертификаттаудан өтуден босатылады.
12) 16-қосымшаға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған бағалау парағы.
13) тәжірибесі жоқ кандидаттың бейнепрезентациясы (өзін—өзі таныстыру) ұзақтығы кемінде 10 минут, ең төменгі ажыратымдылығы – 720 x 480.
Конкурсқа қатысу үшін
құжаттарды қабылдау хабарландыру жарияланғаннан кейін келесі жұмыс күнінен
бастап 7 (жеті) жұмыс күн ішінде (2025 жылғы 10 қаңтар сағ. 18.00-ге дейін)
«Қызылорда облысының білім басқармасының Қызылорда қаласы бойынша білім
бөлімінің «Абай атындағы үш тілде оқытатын дарынды балаларға арналған
мамандандырылған сыныптары бар мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесінде
электрондық немесе қағаз түрінде қабылданады.
Конкурс 2025 жылғы 13
қаңтар күні «Қызылорда облысының білім басқармасының Қызылорда қаласы бойынша
білім бөлімінің «Абай атындағы үш тілде оқытатын дарынды балаларға арналған
мамандандырылған сыныптары бар мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесінде
өткізіледі.
Конкурсқа қатысушыларға
қойылатын лауазымдық міндеттері мен біліктілік талаптары туралы қосымша
анықтаманы «Қызылорда облысының білім басқармасының Қызылорда қаласы бойынша
білім бөлімінің «Абай атындағы үш тілде оқытатын дарынды балаларға арналған
мамандандырылған сыныптары бар мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесінен
алуға болады. Тел. 8(7242) 21-10-27,
anglschool2@mail.ru
Мемлекеттік білім беру
ұйымдарының бірінші
басшылары мен педагогтерін
лауазымдарға тағайындау,
лауазымдардан босату
қағидаларына
15-қосымша
Нысан
Конкурс жарияланған
мемлекеттік орган
_______________________________________________________________
(үміткердің Т.А.Ә. (бар болса)), ЖСН
______________________________________________________________
(лауазымы, жұмыс орны)
______________________________________________________________
______________________________________________________________
Нақты тұрғылықты жері, тіркелген мекен-жайы, байланыс телефоны
Өтініш
Мені бос/уақытша бос лауазымдық конкурсқа қатысуға рұқсат беруіңізді сұраймын
(қажетінің астын сызыңыз)
______________________________________________________________
білім беру ұйымының атауы, мекен-жайы (облыс, аудан, қала\ауыл)
Қазіргі уақытта жұмыс істеймін
______________________________________________________________
білім беру ұйымының атауы, мекен-жайы (облыс, аудан, қала\ауыл)
Өзім туралы келесіні хабарлаймын:
Білімі: жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейін
Оқу орнының атауы |
Оқыту кезеңі |
Диплом бойынша мамандық |
|
|
|
Біліктілік санатының болуы (беру (растау) күні):
_____________________________________________________________
Педагогикалық жұмыс өтілі: ____________________________________
Келесі жұмыс нәтижелері бар:___________________________________
Наградалары, атақтары, дәрежесі, ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы, сондай-ақ
қосымша мәліметтер (бар болса)
____________________________________________________________
Мемлекеттік білім беру |
|
|
|
|
Нысан |
Бос немесе уақытша бос педагог лауазымына үміткердің бағалау парағы
___________________________________________________
(Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))
№ |
Өлшемшарттар |
Растайтын құжат |
Балл сандары |
1. |
Білім деңгейі |
Білімі туралы дипломның және дипломға
қосымшаның көшірмелері |
Техникалық және кәсіби = 1 балл |
2. |
Ғылыми/академиялық дәрежесі |
Білімі туралы дипломның және дипломға
қосымшаның көшірмелері |
PHD-доктор = 10 балл |
3. |
Жұмыс өтілі жоқ үміткерлер үшін
сертификаттау |
Сертификат |
«Педагог» біліктілік санаты — 5
балл |
4. |
Біліктілік санаты |
Жеке куәлік, басқа құжат |
Екінші санат = 1 балл |
5. |
Әкімшілік және әдістемелік қызметтегі жұмыс
тәжірибесі |
Еңбек кітапшасы/еңбек қызметін растайтын
басқа да құжат |
Әдіскер (лауазымдық жұмыс өтілі кемінде 2
жыл) = 1 балл |
6. |
Алғаш рет жұмысқа тұрған педагогтер үшін |
Білімі туралы дипломның қосымшасы |
Педагогикалық/ кәсіби тәжірибенің нәтижелері |
7. |
Бұрынғы жұмыс орнынан (педагог лауазымы
бойынша) немесе оқу орнынан ұсыныс хат |
Ұсыныс хат (Конкурсты өз бетінше жариялаған
білім беру ұйымы соңғы жұмыс/оқу орны бойынша ұйымға/оқу мекемесіне өтініш
жасайды) |
Оң ұсыныс хатының болуы = 3 балл |
8. |
Кәсіби жетістіктерінің көрсеткіштері |
— дипломдар, білім алушылардың олимпиадалар
және конкурстар, ғылыми жобалар бойынша жеңімпаздардың грамоталары; |
олимпиадалар және конкурстар жеңімпаздары =
0,5 балл |
9. |
Әдістемелік қызметі |
-авторлық шығармалары, басылымдары |
ҚР ОАМ тізбесіне енген оқулықтар мен (немесе)
ОӘК авторы немесе бірлескен авторы = 5 балл |
10. |
Қоғамдық-педагогикалық қызметі |
Қоғамдық-педагогикалық қызметін растайтын
құжат |
тәлімгер = 0,5 балл |
11. |
Курсқа дайындық |
— пәндік дайындық сертификаттары; |
ПШО, НЗМ, «Өрлеу» курстары |
12. |
Мемлекеттік білім беру гранты бойынша білім
алған жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымының түлегі,
«Дипломмен ауылға!», «Серпін» мемлекеттік
бағдарламаларының қатысушысы, Жұмыспен қамту орталығы жастар тәжірибесі
бойынша жіберілген педагог |
Мемлекеттік білім беру гранты иегерінің
сертификаты, келісім-шарты |
3 балл қосылады |
Барлығы: |